جمعه ۱۴ مهر ۰۲

آرشیو دی ماه 1401

دانلود رایگان فیلم |دانلود رایگان سریال | مشاهده فیلم | مشاهده سریال

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۱ بازديد

دانلود قسمت چهارم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

خانواده‌ای با رگ و ریشه‌ی کولی که به لطف نقشه‌های هوشمندانه و اقدامات جسورانه‌ی تامی شلبی، از شرط‌بندی روی مسابقات اسب‌سواری به نفوذ روی پارلمان و راه انداختن کسب و کارهای پرسود رسیدند. طی روایت ماجراهای نفس‌گیر این خانواده، دشمن‌های کوچک و بزرگ زیادی سر راهشان سبز شدند؛ از ارتش جمهوری‌خواه ایرلند گرفته تا مافیای روسیه و ایتالیا.

دانلود فیلم خرچنگ سیاه 2022 Black Crab

۵ بازديد

فیلم Black Crab 2022، فیلمی اکشن، ماجراجویی، مهیج و جنگی، محصول کشور سوئد، به کارگردانی آدام برگ است.

در دنیایی پسا آخرالزمانی اتفاق می‌افتد و داستان شش سرباز را دنبال می‌کند که برای انتقال یک بسته اسرارآمیز به سراسر مجمع‌الجزایری یخ‌زده فرستاده می‌شوند، بدون اینکه بدانند چه خطراتی در راه است یا به چه کسی می‌توانند اعتماد کنند.

دانلود فیلم شب خشونت‌آمیز 2022 Violent Night

۷ بازديد

فیلمViolent Night  فیلمی اکشن، کمدی، جنایی و ترسناک محصول سال 2022 کشور آمریکا به کارگردانی تامی ویرکولا (Tommy Wirkola) است که توسط کمپانی 87North  تولید و منتشر شد؛   داستان فیلم شب خشونت آمیز در مورد گروهی از خلافکاران حرفه‌ای در شب کریسمس است که به ملک یک خانواده ثروتمند حمله کرده و همه را گروگان می‌گیرند. حال بابانوئل با اطلاع از این موضوع وارد عمل شده تا این خانواده را نجات دهد اما…

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۴ بازديد

دانلود قسمت سوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

بیرمنگام بهترین انتخاب برای رخداد های پیکی بلایندرز بود. شهری پر جمعیت، آلوده و سیاه و سراسر از اختلافات طبقاتی. سریال دهه 20 میلادی را روایت میکند که بیرمنگام در فضای بین دو جنگ جهانی اول و دوم قرار دارد . فضایی که فقر، بحران اقتصادی،کمونیسم و درگیری هایی بین گروه های استقلال طلب را به خوبی نمایش می دهد. پیکی بلایندرز توانسته به خوبی حتی در عمق روابط اجتماعی و جزئیات این مشکلات فرو رفته و تماشاگر را کاملا درگیر روایتگری خود کند.

دانلود فیلم بلک آدام 2022 Black Adam

۶ بازديد

فیلم بلک آدام ۲۰۲۲ داستان در مورد تقریبا ۵۰۰۰ سال از اعطا شدن قدرت مطلق خدایان مصر به بلک آدام (با بازی دوئین جانسون) و زندانی شدن او می‌گذرد. حال با گذشت هزاران سال وی از مقبره زمینی خود آزاد شده و آماده است تا عدالت را به شیوه خاص خود در دنیای مدرن برقرار سازد، اما…

دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۶ بازديد


دانلود قسمت دوم فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

توماس شلبی و برادرانش پس از خدمت در ارتش بریتانیا در طول جنگ جهانی اول به بیرمنگام بازگشتند. شلبی و پیکی بلایندرز، باندی که او رهبری آن را برعهده دارد، کنترل شهر بیرمنگام را در دست دارند، اما از آنجایی که جاه‌طلبی‌های شلبی فراتر از بیرمنگام است، او قصد دارد بر روی تجارتی که ایجاد کرده است، امپراطوری بزرگی را بسازد و جلوی هرکسی را که سر راه او قرار می‌گیرد، بگیرد. این سریال بسیار جذاب ژانری جنایی و درام داشته که اما نمی توان تمامی داستان آن را در این دو ژانر خلاصه کرد. پیکی بلایندرز به نوعی می تواند بهترین سریال جنایی و مافیایی تاریخ قلمداد شود چرا که داستان درخصوص زندگی مافیایی گروهی در برمینگهام انگلیس بوده که سعی دارند با قاچاق، خلاف و کنار زدن سایر گروه های این مسیر اسم و رسمی را برای خود دست و پا کنند. ریاست این گروه مافیایی بر عهده شخصی به نام توماس شلبی می باشد که همه شما بینندگان وی را به نام تامی شلبی می شناسید.

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۶ بازديد

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

 

فصل دوم، دو سال بعد را نشان می‌دهد. خانواده شلبی تشکیلات جنایی خود را در جنوب و شمال لندن گسترش می‌دهند و هم‌چنان بیرمنگام دژ اصلی آن‌هاست. از سال 1921 آغاز می‌شود و با اوج گرفتن در مسابقه اپسوم(Epsom) در 31 مه 1922 - روز دربی پایان می‌یابد.

کسب و کار برای پرده های Peaky Blinders رونق دارد ، زیرا Shelby فعالیت های قانونی و غیرقانونی خود را گسترش می دهد. او برای آینده برنامه ریزی می کند ، و به دنبال مدیریت یک مسیر مسابقه در جنوب است. او به زودی با برخی از مخالفان جدید روبرو می شود و او را به روش های بسیار متفاوتی آزمایش می کند. در بازگشت در بیرمنگام ، شهر اصلی Shelby توسط اعضای خانواده وی که در مقابل طغیان در ثروت خود واکنش نشان می دهند ، به چالش کشیده شده است. یک دشمن از گذشته خود نیز به امید بازگشت نقشه انتقام نسبت های کتاب مقدس باز می گردد.

دانلود فیلم موریس شگفت‌انگیز 2022 The Amazing Maurice

۶ بازديد

انیمیشن The Amazing Maurice محصول کشور United States, United Kingdom, Germany میباشد و در ژانر پویا نمایی, کمدی, خانوادگی به کارگردانی Toby GenkelFlorian Westermann در سال 2022 ساخته شده است. در این انیمیشن بازیگرانی چون ، David Thewlis، Emilia ClarkeHugh Laurie و... به ایفای نقش پرداخته اند. داستان موریس شگفت انگیز یک گربه خیابانی را دنبال می کند که از کلاهبرداری پول خیلی خوبی درآورده. او یک بچه خنگ به نظر می رسد که پیپ بازی می کند و با موش های زیادی همراه است...   

دانلود فیلم نام من وندتا است 2022 My Name Is Vendetta

۶ بازديد

فیلم My Name Is Vendetta محصول کشور ایتالیا و در ژانر اکشن ، جنایی می‌باشد و به کارگردانی Cosimo Gomez در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم نام من انتقام است بازیگرانی چون Alessandro Gassmann، Alessio Praticò، Gabriele Falsetta، Ginevra Francesconi، Marcello Mazzarella، Marco و... به ایفای نقش پرداخته اند.

در فیلم نام من انتقام است : دشمنان قدیمی یک عضو سابق مافیا خانواده او را به قتل می رسانند. او به همراه دختر شجاع خود به میلان فرار می کند و با هم در آنجا نقشه انتقام می کشند...

دانلود قسمت ششم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۲ بازديد

دانلود قسمت ششم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

خانواده شلبی به وسیله تامی، برادر دوم رهبری میشود، برادر بزرگ تر تامی(آرتور)، شخصیت عصبی خانواده است. برادر کوچک تر تامی(جان)، چندان بهره هوشی بالایی ندارد. خواهر تامی آیدا نام دارد و شخصیت مهم دیگر خانواده عمه پالی است. پالی گری در نبود سه برادر بزرگ خانواده حین جنگ جهانی اول کسب و کار خانواده را اداره کرده و باعث شده خانواده شلبی همچنان سرپا باقی بماند. خط اصلی روایت فصل اول از جایی شروع میشود که تامی در حین یکی از سرقت های روتین به محموله ای از سلاح های فوق پیشرفته ارتش بریتانیا برمیخورد و آن ها را دزدیده و در جایی مخفی میکند. از طرف دیگر دزدیده شدن این محموله برای دولت بریتانیا آنقدر اهمیت دارد که وزیر جنگ وقت بریتانیا، وینستون چرچیل یک مامور مخصوص برای پیدا کردن اسلحه های گم شده تعیین میکند و او را به بیرمنگهام میفرستد.

دانلود فیلم دسی بل 2022 Decibel

۸ بازديد

فیلم دسیبل 2022 داستان در مورد یک فرمانده سابق نیروی دریایی به نام کانگ دو یانگ (با بازی کیم ره وون) از مردی ناشناس یک تماس تلفنی دریافت می‌کند. تماس گیرنده بیان می‌کند که تعدادی بمب‌ را در مکان‌هایی پر از جمعیت، از جمله یک استادیوم فوتبال و یک پارک آبی نصب کرده است. این بمب‌ها، صوتی هستند و زمانی منفجر می‌شوند که صدای محیط اطراف از 100 دسی بل فراتر رود. حال کانگ دو یانگ تلاش می‌کند تا این حملات تروریستی را متوقف کند اما…

دانلود قسمت پنجم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۲ بازديد

دانلود قسمت پنجم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

خویشاوندی فراموش شده به دیدار خانواده شلبی می‌ رود. توماس نقشه خطرناک دیگری برای مقابله با پلیس‌ ها دارد و...

تامی شلبی توسط جنگ جهانی اول تکان بزرگی خورده و به این درک رسیده است که زندگی کوتاه و غیرقابل پیش‌بینی است. او از هر فرصتی استفاده می‌کند تا بیشترین سود را ببرد و خودش را جایگزین افراد کله‌گنده انگلستان بکند. بیرمنگام خانه تامی شلبی است، اما با کشف یک محموله اسلحه و مهمات توسط افراد تامی که قرار بوده از طرف دولت انگلیس به لیبی فرستاده شود، تبدیل به یک میدان نبرد می‌شود و دردسر و کینه‌جویی برای تامی به ارمغان می‌آورد.

دانلود قسمت چهارم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۳ بازديد

توماس شلبی مجوز راه اندازی یک کلوپ شرط بندی دارد. او گریس را به عنوان مشی خود انتخاب می‌کند، اگرچه به هویت او شک دارد.

داستان این سریال جالب و کلاسیک در بیرمنگام کشور بریتانیا جریان دارد و به کارهای گروه جنایتکار پیکی بلایندرز در عواقب مستقیم جنگ جهانی اول می‌پردازد. این باند خیالی بر اساس باند واقعی جوانان شهری به همین نام ساخته شده که از دههٔ ۱۸۹۰  میلادی تا ۱۹۱۰ در این شهر فعال بوده‌اند.

جنگ توماس شلبی با خانواده کولی لی افزایش می یابد و کمپبل فشار بیشتری را برای تحویل اسلحه های مسروقه به وی وارد می کند. در همین حال ، جان برادر توماس قصد دارد با یک روسپی سابق ازدواج کند ، اما توماس گمان می کند که هنوز در این بازی است.

دانلود فیلم رجب ایودیک 7 2022 Recep İvedik 7

۸ بازديد


فیلم Recep Ivedik 7 در ژانر کمدی, ماجراجویی, خانوادگی به کارگردانی Togan Gökbakar در سال 2022 ساخته شده است. در فیلم رجب ایودیک 7 بازیگرانی چون ، Sahan Gökbakar، Nurullah Celebi، Öznur SerçelerIrfan Kangi و... به ایفای نقش پرداخته اند.

دانلود قسمت سوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۷ بازديد

سریال پیکی بلایندرز، برنده چندین جایزه بفتا، داستان یک باند خلافکار است که در سال ۱۹۱۹ در بیرمنگام انگلستان فعالیت میکرد. این باند توسط تامی شلبی رهبری میشد

توماس شلبی برای نزدیک شدن به بیلی کیمبر قصد دارد به مسابقات چلتنهام برود. توماس با دانستن اشتهای گانگستر برای زنان زیبا ، گریس را دعوت می کند تا او را همراهی کند. در همین حال برخی از هواداران IRA با پیشنهاد خرید اسلحه های مسروقه به توماس نزدیک می شوند..

درباره یک گروه خرابکار در بیرمنگام انگلستان است و در حال و هوای سال های پس از جنگ جهانی اول می گذرد.

کیلیان مورفی در نقش توماس “تامی” شلبی ، رهبر گروه بلایندرز.

ایدو گلدبرگ در نقش فردی تورن ، کمونیست شناخته شده ای که در جنگ بزرگ جنگید.

دانلود قسمت دوم سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۱۷ بازديد

سریال پیکی بلایندرز با فصل ۶ محصول سال ۲۰۲۲ کشور انگلستان به کارگردانی استیون نایت می باشد. سریال Peaky Blinders 2022 در ژانر درام , جنایی با هنرمندی کیلین مورفی , پاول اندرسن , هلن مک‌کروری , سوفی راندل , ند دنهی ,فین کول می باشد.

سریال Peaky Blinders پیکی بلایندرز درباره توماس شلبی و سازمان مافیایی خانواده او بوده که هر جرم و جنایتی در شهر بیرمنگام را اداره میکنند.

توماس به ملاقات‌ هایش با گریس، پیشخدمت گریسون که در واقع قرار است برای کمپل جاسوسی نقابداران را کند، ادامه می‌ دهد. توماس در خارج از شهر با خانواده خشن لیس درگیر می‌شود. این موضوع باعث تهدید جان او شده و...

توماس اسب اسب را برطرف کرد و باعث عصبانیت بیلی کیمبر ، پادشاه محلی شد. او همچنین با خانواده کولی لی ها جنگ را آغاز می کند. در همین حال ، بازرس کمپبل در جستجوی اسلحه های مسروقه ، یک حمله شرور به هیت کوچک انجام می دهد.

سریال Peaky Blinders ( پیکی بلایندرز ) محصول سال 2013-2022 ( 1392-1400 ) میباشد که توسط Anthony Byrne , Colm McCarthy , Tim Mielants در کشور United Kingdom ساخته و اکران شده است. این سریال تاکنون امتیاز 8.8/10 از سمت منتقدین کسب کرده است.

روایتی جذاب از یک خانواده گنگستر ساکن بیرمنگام انگلیس در اوایل قرن بیستم با محوریت رییس خشن آنها تامی شلبی و...

دانلود قسمت اول سریال پیکی بلایندرز 2013 Peaky Blinders

۲۰ بازديد


در دهه ۲۰ که گروه های گنگستری در شهر بیرمنگهام واقع در انگلستان بسیار زیاد شده است، یک گروه گنگستر سعی میکند خود را در این دهه به قدرت برساند ...
Birmingham gangster Thomas Shelby sees an opportunity to move up in the world when a crate of guns goes missing.در سال 1919، انگلیس درگیر عواقب ومعضلات پس از جنگ جهانی اول است. سربازان تازه از جنگ برگشته، شورشی‌های تازه‌کار و باندهای جنایتکار هر کدام به نحوی برای بقا میجنگند و بر روی تحولات اقتصادی انگلستان تاثیر میگذارند. پیکی بلایندرز یکی از گروه‌های خلاف کار بسیار معروف در این زمان است که توسط توماس شلبی، قهرمان جنگی و افراد خانواده‌اش اداره می‌شود. اما توماس تشنه قدرت بیشتر است و رویاهایی بزرگتر از اداره کردن تنها یک خیابان را در سر می‌پروراند. بازپرس چستر کمپبل، که در تلاش است بتواند انگلستان را از شر گروه‌های خلافکار و جرم و جنایت رها کند، در تقابل با تام شلبی قرار میگیرد.